geekworld

IT vtipy o pracovnících technické podpory

Blondýnka a hotline

Blondýnka volá na hotline Microsoftu: "Haló, nejde mi počítač!"

Hotline: "Dobrá, co máte na monitoru?"

"Květináč", dostává odpověď od Blondýnky.

Hotline s úsměvem: "Ne, ne, to si nerozumíme; mám na mysli, co je tam napsáno.",

blondýnka vítězoslavně: "Jo aha, už chápu - SAMSUNG."

Windows Vista

Zákazník: "Mám nainstalovaný Windows Vista."

Hotline: "OK."

Zákazník: "Počítač mi nefunguje."

Hotline: "Ano, to jste už říkal..."

Stará účetní

Když si byl na obědě, volala zase ta stará účetní, že zlomila i ten nový vysouvací držák na kafe.

Já se z ní zblábním, říkal sem ji už minule, že to není nekvalitní držák na kávu, ale CD-ROM.

Uživatel a diskety

Volá uživatel na technickou podporu, že mu nejde vložit do mechaniky třetí instalační disketa.

Technik po delším přemýšlení: “Poslyšte, a vyndal jste vůbec tu druhou?“

“Ne, a to mi připomíná, ta už tam šla taky nějak špatně.“

Volné místo na pravé straně disku

Uživatelka: Dobrý den, co mám dělat, když mi PC píše, že mám místo jenom v pravé části PC?

Hotline: Cože? Omlouvám se, nerozumím co myslíte.

Uživatelka: No píše to: "No space left on this device" !

Typický "problém".

Uživatelka: Dobrý den, mám tu takový problém.

Hotline: Jaký problém?

Uživatelka: Nefunguje mi to tady vůbec.

Hotline: Omlouvám se, ale musíte být konkrétnější. Co Vám nefunguje?

Uživatelka: Počítač ne? To dá rozum, proč bych jinak volala do ajtý.

Hotline: To je mi jasné, ale co Vám na tom počítači nefunguje.

Uživatelka: Nefunguje mi ve Windowsu explorer, klikám na tlačítko přihlásit a nic to nedělá.

Hotline: Windows explorer ale nemá žádné tlačítko pro jakékoliv přihlášení. Kde to tlačítko vidíte?

Uživatelka: Otevřela sem si internety a šla na web obchodního.

Hotline: Aha, který web myslíte? Obchodní odděení má několik webu z nichž na třech je přihlašovací formulář.

Uživatelka: Já znám jenom jeden, ten kam se mají přihlašovat zaměstnanci marketingu.

Hotline: Tím jsme to zúžili na dva weby, může to být buď web na subdomene marketing nebo na subdomene zamestnanci. Funkčnost přihlašovacího formuláře jsem ověřil, na obou webech funguje správně.

Uživatelka: Myslím ten internet "zamestnanci.example.cz"

Hotline: Ano funguje správně, nicméně vidím, že jste dnes již mnohkrát zadala špatné heslo a nejspíš jste trvale zablokována.

Uživatelka: No vždyť to celou dobu říkám, že se nemůžu přihlásit, v čem je problém? Potřebuji tam něco urgentně.

Hotline: Napřed zkontrolujte zda zadáváte heslo správně, zkuste ho prosím zadat ručně.

Uživatelka: "Nejsem blbá ne, vy ajtáci máte všechny ostatní za blbečky co.", říká si v hlavě. Kopíruji to přímo z pokynů pro zaměstnance, překlep je tedy vyloučen.

Hotline: Nekopírujete to náhodou vč. nějaké mezery, zkuste to heslo prosím napsat ručně, mě pro Váš login funguje.

Uživatelka: Ráda bych to heslo zadala ručně, ale nikde na klávesnici mezi znaky nevidím symbol znaku co vypadá jako mřízka.

Uživatelka: Oprava, už ho vidím na číslem tři, ale když ho stisknu napíš mi to písmeno "š" a když to stisknu se šiftem, tak číslici "3", takže mi nefunguje ani klávesnice. "Blbý počítače a technika.", povzdechne si znovu v hlavě.

Hotline: Heslo jsem Vám resetoval, na e-mail Vám přijde nové heslo, mělo by být bez speciálních znaků, stejně heslo prosím raději přepisujte ručně.

Uživatelka: Děkuji, heslo jste mi již opravil, už to funguje.

Typický problém #2

Uživatel: Nefunguje mi klávesnice.

Hotline: Zkoušel jste restartovat PC?

Uživatel: Ne.

Hotline: No, tak to prosím zkuste.

Uživatel: Stále to nefunguje.

Hotline: Svítí na té klávesnici něco?

Uživatel: Nic svítit nevidím.

Hotline: Sehněte se prosím pod stůl a klávesnici zapojte ze zadu do notebooku, do příslušného portu.

Uživatel: Nikam to nepasuje.

Uživatel: Už jsem to našel.

Hotline: Svítí na té klávesnici něco?

Uživatel: Ano, svítí a už funguje. Děkuji.